Author: Alpianza Car RentaL

Kuala Lumpur Car Rental

PAJAK KERETA | KERETA PAJAK | PAJAKAN KERETA SEWA

MENCARI PELABUR & PEMAJAK KERETA SEWA Syarikat kami ingin mengalu-alukan kepada yang berminat memajakkan kereta untuk bisnes kereta sewa. Kami merupakan syarikat kereta sewa yang sudah beroperasi selama 7 tahun bermula tahun 2012. Kami menerima pelabur atau pemajak dari seluruh Malaysia. Alhamdulillah,Syukur kerana permintaan kereta sewa yang semakin meningkat.Situasi ini

TOYOTA VELLFIRE | ALPHARD FOR RENT KUALA LUMPUR

TOYOTA VELLFIRE/ALPHARD FOR RENT KUALA LUMPUR | KERETA SEWA VELLFIRE/ALPHARD KUALA LUMPUR | CARIAN TOYOTA VELLFIRE UNTUK DISEWA KAWASAN KL / GOMBAK. KERETA SEWA VELLFIRE KL | VELLFIRE FOR RENT KL Kereta Sewa Vellfire/Alphard Gombak, Selangor. Bagi sesiapa yang dari utara, selatan dan timur tanah air yang mahu ke Gombak,

kereta-sewa-exora-kl

KERETA SEWA MURAH KL | CHEAPEST CAR RENTAL KL | KERETA SEWA KL

 CAR RENTAL – CHAUFFEUR – TOURISM – RENT WITH DRIVER KUALA LUMPUR •Alpianza Car Rental – since 2012 •More than 55 vehicle around KL & Selangor •Operated in KL & Selangor •The cheapest car rental in KL & Selangor TRANSPORT SERVICES KUALA LUMPUR STANDARD CAR RENTAL PERODUA AXIA 1.0 (A)

kereta-sewa-shah-alam

KERETA PAJAK | PAJAK KERETA 2019 | SYARIKAT PAJAK KERETA

PROGRAM PAJAKAN KERETA DITERUSKAN LAGI UNTUK TAHUN 2019 : Model diperlukan : Perodua Myvi 1.5 Perodua Alza Proton Exora Bold Toyota Innova Toyota Vellfire Facelift Hyundai Starex Toyota Hiace Van NAK PAJAK KERETA ❓❓ – Beli kereta baru dan pajak dgn kami. – Tidak mampu membayar ansuran bulanan? – Elak

PAJAKAN KERETA SEWA, UNTUNG ATAU MERUGIKAN ?

PAJAKAN KERETA SEWA, UNTUNG ATAU MERUGIKAN ? Salam Hormat, Terima kasih kerana meluangkan masa membaca artikel ini. Kali ini saya ingin menjawab soalan yang ditanya oleh seorang rakan tentang untung rugi konsep pajakan kereta sewa. Soalannya agak menarik kerana ia melibatkan pengiraan yang sedikit teknikal. Sebelum saya menerangkan dengan lebih

Kereta Sewa Murah di Seri Kembangan

Kereta Sewa Seri Kembangan, Selangor Bagi sesiapa yang dari utara, selatan dan timur tanah air yang mahu ke Kuala Lumpur untuk menghadiri majlis kenduri, gathering bersama kawan-kawan lama, melancong, shopping ataupun atas tujuan urusan rasmi, sudah pasti akan berdepan dengan perjalanan yang jauh dan pemanduan yang lama serta memenatkan. Lebih-lebih

kereta sewa myvi baru

Myvi Baru 2019 – Pajakan Kereta Sewa

Perodua Myvi 1.5 Model Baru (2019) Apa yg boleh saya katakan adalah..WOW !!! Gempak gilerr, Sekali pandang dah macam Honda Jazz, hehe… Model Perodua seperti yg kita semua tahu,tidak pernah mengecewakan kita.. Pengeluaran Model Myvi tidak pernah putus sampai ke hari ini…Tahniah !! saya ucapkan kepada Perodua kerana berjaya menarik

JANGKA HAYAT BATERI KERETA

TUKAR BATERI KERETA NS60 Bateri ni,kita xtau bila dia habis..jangka hayat bateri kering ni setahun je,tetapi ada yg boleh guna sampai 2tahun lebih..ada yang cukup setahun terus habis,kalau yang ini tengok atas jenama pula..Kebiasaannya kita ni,selagi benda tu boleh pakai lagi,kita akan pakai lagi..sama juga dengan bateri kereta,memang dah cukup

Kereta Sambung Bayar,Apa Risikonya ?

KERETA SAMBUNG BAYAR,APA RISIKONYA ? Adakah berbaloi jika beli atau jual “Kereta Sambung Bayar”. Bagaimana dengan risiko? Tidak dinafikan ramai yang beli kereta sambung bayar. Tetapi tahukah anda apakah risiko-risiko yang akan dihadapi jika membeli kereta sambung bayar? Ada yang kata ada perjanjian, apa nak takut. Kalau berlaku apa-apa, perjanjian